کشف 61 کیلو هروئین در عملیات مشترک پلیس ملارد و تهران بزرگ

ملارد (پانا) - فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ در جهت کشف شصت و یک کیلوگرم هروئین در شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف 61 کیلو هروئین در عملیات مشترک پلیس ملارد و تهران بزرگ


سردار محسن خانچرلی در این رابطه اظهار کرد: ماموران ستادمبارزه با موادمخدر ملارد با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت چهار سوداگر مرگ قرار گرفته و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

او در ادامه با بیان اینکه ماموران موفق به کسب اخبار و اطلاعاتی از محل نگهداری موادافیونی در شهرستان ملارد شدند، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به مخفیگاه قاچاقچیان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر چهارقاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان 61 کیلو و نهصد گرم هروئین، یک قبضه سلاح کلاشینکف و چهل و پنج فشنگ جنگی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشتند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان گفت: مبارزه پلیس با معضل موادمخدر با قدرت ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات خود را با سامانه 110 در میان بگذارند.

/خبرنگار:سیده زهرا صمدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار