برگزاری برنامه جشن تولد زمین در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا)- همزمان با نخستین روز از هفته منابع طبیعی، جشن تولد زمین در مدارس اردبیل برگزار شد

کد مطلب: ۸۹۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه جشن تولد زمین در مدارس استان اردبیل

به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور معاون امور عمرانی استانداری اردبیل و مسئولین منابع طبیعی و آموزش پرورش جشن تولد زمین در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) ناحیه دو اردبیل برگزار گردید.

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل در این مراسم گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان به ویژه اعضای سازمان دانش‌آموزی برای توسعه و حفاظت پایدار از منابع طبیعی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

هدایت افزود: بهترین قشری که می‌تواند ما را برای این فرهنگ‌سازی در زمینه‌ی منابع طبیعی و انفال یاری رسانند، دانش آموزان هستند.

او با اشاره به اهمیت همکاری‌های بین بخشی سازمان‌ها و ادارات مختلف در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت پایدار از جنگل‌ها و مراتع تصریح کرد: در بین دستگاه‌ها، آموزش و پرورش و مدارس نقش مهم و اثر بخشی در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی دارند.

هدایت همچنین از اجرای برنامه‌های اساسی برای احیای جنگل‌ها، توسعه آبخیزداری و پوشش گیاهی به منظور حفاظت از طبیعت خدادادی و تولید آب در استان خبر داد.

بهروز ندایی معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در این برنامه ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع طبیعی از دانش‌آموزان خواست مروج فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست در بین افراد خانواده‌ی خود بوده و از فضاهای سبز حفاظت و نگهداری نمایند.

اجرای سرود توسط دانش آموزان، توزیع بسته‌های ترویجی و آموزشی در بین دانش آموزان و غرس چندین اصله نهال به یاد شهدا در محوطه دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار