افتتاح اولین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی»

یزد (پانا) - محمد علی طالبی در همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی بیان داشت: تقویت معماری ایرانی در ساخت مدارس علاوه بر اهتمام و توجه خانواده ها به محیط آموزشی که تاثیر بسزایی را در امر تحصیل داشته موجب کمک به رشد دانش‌آموزان در حیطه تعلیم و تربیت خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی»

اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی امروز صبح با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار یزد،مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان کشوری در دانشگاه یزد برگزار شد.

در این همایش محمدعلی طالبی استاندار یزد ضمن اظهار خوشحالی که استان یزد میزبانی این همایش است بیان داشت: هر جا صحبت از معماری ایران شود استان یزد نمونه ای از این اثر هنری است که خوش درخشیده و در معماری یزد روح بسیار خوبی جاری و حاکم است که از گذشته تاکنون در راستای روح ایرانی اسلامی اهتمام ویژه داشته است.

وی با بیان اینکه یزد به عنوان میراث جهانی شناخته شده است افزود: تقویت معماری ایرانی در ساخت مدارس علاوه بر اهتمام و توجه خانواده ها به محیط آموزشی تاثیر بسزایی را در امر تحصیل داشته و موجب کمک به رشد دانش‌آموزان در حیطه تعلیم و تربیت خواهد شد.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود 25 سال صدر نشینی استان یزد را در کنکور سراسری مغتنم شمرد و بیان داشت: جهت توسعه مدرسه ایرانی معماری ایرانی باید اقدامات چشمگیری را دنبال کرد چرا که ساخت مدارس در جهت تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پایه ریزی می شود.

در پایان این مراسم از تمبر همایش بین المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی» رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار