بازدید معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی کشوردر معیت معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش اردبیل از مدارس استان

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی کشور و هیات همراه در معیت معاون پرورشی وفرهنگی و مدیرسازمان دانش آموزی استان از مدرسه تشکیلاتی دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۹۵۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی کشوردر معیت معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش اردبیل از مدارس استان

سید هادی دلبری هدف از این بازدید را ارزیابی و نظارت بر دوره های آموزشی و مهارتی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی و حضور در جمع دانش‌آموزان پیشتاز عنوان کرد و افزود: رویکرد سازمان دانش‌آموزی در راستای تحقق تربیت اجتماعی، مدرسه محوری، دانش‌آموز باوری ،و دانش‌آموز یاوری است .

او خاطر نشان کرد: فعالیت و راهبردها و برنامه‌های سازمان مبتنی برسند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و تلاش سازمان دانش آموزی فراهم سازی رشد و تعالی دانش آموزان درهمه ابعاد و ساحت های تربیتی اعم از تربیت دینی، اخلاقی، اجتماعی، و اعتقادی ، علمی و فرهنگی است.

در حاشیه این بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل نیز گفت: نوجوانان و جوانان ما نه تنها در مدارس کشور بلکه قادر به اداره کردن بخشهای عظیمی از جمهوری اسلامی ایران هستند به شرطی که ما مربیان آن ها را باور کنیم.
مصطفی کافی تصریح کرد: تشکل دانش آموزی پیشتازان به عنوان بخشی از سازمان دانش آموزی کشور نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا کرده و این تشکلها می تواند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی کشور وهیات همراه در معیت معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ضمن بازدید از بازارچه فروش دست سازه های دانش آموزی در پایان از مدیریت آموزشگاه، مربیان و همکاران فرهنگی و بویژه دانش آموزان پیشتاز تشکر وقدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار