برگزاری کارگاه دو روزه فیلمسازی

یزد (پانا) – علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه فیلمسازی به انجمن سینمای جوان مراجعه کنند.

کد مطلب: ۸۹۵۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه دو روزه فیلمسازی

جشنواره بین المللی فیلم یزد، شهر میراث جهانی کارگاه دو روزه فیلمسازی ویژه گروه سنی 14 تا 21 سال را به صورت رایگان برای علاقمندان شرکت در این جشنواره برگزار می کند.

ما در این کارگاه مباحثی از قبیل: آشنایی با فیلمهای سلفی و گردشگری، یادگیری متد فیلمسازی آسان، شناخت تجهیزات تصویری و آشنایی با تدوین فیلم و ایده پردازی برای ساخت فیلم در نخستین جشنواره فیلم کوتاه شهرهای میراث جهانی آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است در این کارگاه دکتر سید محمدجواد صداقت کشفی مبحث آشنایی با تدوین و پردازش محتوای فیلم، سید مجتبی حسینی مبحث شناخت فیلم های سلفی گردشگری و ایده پردازی برای تولید و احسان دادرس آشنایی با تجهیزات تصویربرداری و کاربردهای آن را برای نوجوانان و جوانان علاقمند آموزش خواهند داد.

این کارگاه روزهای سه شنبه و چهارشنبه 30 بهمن و 1 اسفند 1397 ساعت 16 تا 20 در محل سالن اجتماعات مجتمع امام علی(ع) واقع در بلوار دانشجوی یزد برگزار می شود.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری از ساعت 9 صبح تا 8 شب به دفتر انجمن سینمای جوانان یزد واقع در مجتمع امام علی در پر کردن فرم مربوطه جهت ثبت نام در کارگاه اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار