بودجه آبرسانی استان اردبیل در سال آینده 3 برابر رشد دارد

اردبیل (پانا) - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی اردبیل: بودجه آبرسانی شهرهای این استان در بودجه سال آینده تا سه برابر افزایش دارد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بودجه آبرسانی استان اردبیل در سال آینده 3 برابر رشد دارد

داود شایقی با بیان اینکه آبرسانی به اردبیل ، مشگین ‌شهر و خلخال از مهم ترین این پروژه ها است، افزود: اعتبارات این حوزه 146 میلیارد ریال بوده که در سال آینده این رقم با یک رشد جهشی به 540 میلیارد ریال خواهد رسید .
او همچنین به جهش 32 درصدی بودجه احداث تاسیسات فاضلاب در بودجه 98 اشاره کرد و گفت: در شهرهای پارس ‌آباد، سرعین ، کوثر ، نیر ، اردبیل و مشگین‌ شهر تاسیسات فاضلاب احداث شده و با افزایش منابع اعتباری در این حوزه توسعه و تکمیل این پروژه ‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت .
شایقی رقم اعتباری امسال را در این حوزه 129 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در بودجه سال آینده در این حوزه 170 میلیارد ریال بودجه پیشنهاد شده که امیدواریم با تلاش نمایندگان حتی ارقامی بیشتر از این به تصویب برسد .
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان به جهش 64 درصدی بودجه بهسازی جاده‌ های استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری اعتبارات در نظر گرفته شده در این حوزه 750 میلیارد ریال است که قرار شده در بودجه سال آینده این رقم با تصویب نمایندگان مجلس به هزار و 230 میلیارد ریال برسد .
شایقی عمده این پروژه ‌ها را محور رضی - گرمی، پارس ‌آباد - بیله ‌سوار ، اصلاندوز - پارس‌ آباد، جلفا - اصلاندوز ، اردبیل - سراب ، کوثر - خلخال ، رضوانشهر - خلخال ، فیروزآباد - آق ‌کند ، اردبیل - سرچم و نمین - آستارا ذکر کرد .
او همچنین در مورد رشد 87 درصدی بودجه تعمیرات اساسی بیمارستان ‌ها و تکمیل آنها بیان کرد: در حالی که در سال جاری در این حوزه 6 هزار میلیون ریال بودجه پیش‌ بینی شده بود در لایحه بودجه 98 این رقم به 11 هزار و 200 میلیون ریال افزایش یافته که مربوط به حوزه تعمیرات و تکمیل پروژه‌ های بیمارستانی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار