فرهنگی کاشانی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد

کاشان ( پانا) - معاون پژوهش و آموزش منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از انتخاب یکی از فرهنگیان پژوهشگر این شهرستان به عنوان پژوهشگر برتر کشوری منطقه فرهنگی کاشان در حوزه مدیریت شهری خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگی کاشانی به عنوان پژوهشگر برتر  انتخاب شد

محمد رضا رایگان در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: مرکز پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کاشان پس از داوری از بین 310 اثر در حوزه های شش گانه مدیریت شهری و در سه بخش پژوهشها، پژوهشگر برتر ملی و پژوهشگر برتر بین المللی ، محمد ابراهیم بهرام را به عنوان پژوهشگر برتر در بخش پژوهشگر ملی انتخاب کرد.

وی افزود: این فرهنگی کاشانی ارایه بیش از ۷۵ اثر پژوهشی در قالب چاپ مقالات ISI و علمی ، پژوهشی، کتاب های تخصصی و طرح های پژوهشی در حوزه تربیت بدنی، را در پیشینه علمی خود دارد و سال گذشته نیز به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی پژوهشگران هر منطقه که توسط مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کاشان انجام شد، مسیر تازه ای است را برای استفاده از تجربه و تحقیقات پژوهشگران بومی و محلی در مسیر مدیریت شهری، گشود که می تواند حرکت های مهمی را برای آینده کاشان پایه ریزی کند.

معاون پژوهش و آموزش منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان تأکید کرد: تعامل سازنده پژوهشگران با مدیران شهری ضرورتی است برای آنکه بتوان نیازها و مشکلات شهرها را شناسایی کرده و با استفاده از نتایج پژوهش های علمی،برای توسعه شهر و آرامش شهروندان برنامه ریزی کرد.

رایگان افزود: انتخاب بهرام حامل این پیام است که فرهنگیان به واسطه ارتباط با قشر پویا و نوجوی جامعه می توانند با شناسایی مسایل، سهم به سزایی در آینده پژوهی جامعه ایفا کرده و باید فراتر از کلاس و مدرسه، برای مدیریت کلان شهری نیز نقش آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار