جلسه مدیرآموزش و پرورش سمیرم با معاون رئیس جمهور و معاونان وزیرآموزش و پرورش

سمیرم، اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سمیرم و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با معاون رییس جمهور و معاونان وزیر آموزش و پرورش مسائل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش این شهرستان را پیگیری کردند.

کد مطلب: ۸۸۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیرآموزش و پرورش سمیرم با معاون رئیس جمهور و معاونان وزیرآموزش و پرورش

دکتر سلیمی نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و محمد نادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دیدار کردند و در این دیدار موضوعات تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و حق التدریس،اولویت استخدام نیروهای بومی و چارت اداری مطرح شد.

در ادامه در جلسه با دکتر اللهیار ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص مشکلات مدارس شهرستان بخصوص مدارس شبانه روزی و مدارسی که در پرداخت قبوض آب،برق و گاز دچار مشکل هستند مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار ویژه ای جهت رفع مشکلات تخصیص داده شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش سمیرم در دیدار با دکتر کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش موضوعات تجهیز نمازخانه ها و کتابخانه های مدارس و اردوگاه عشایری را پیگیری کردند.

در ادامه در دیدار با دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش موضوعات سالن های ورزشی، پیگیری لوازم و تجهیزات ورزشی و حضور ایشان در شهرستان سمیرم پیگیری شد.

همچنین جلسه ای با رخشانی مهر رئیس نوسازی مدارس کل کشور با موضوعات پروژه های نیمه تمام مدارس شهرستان و پیگیری مصوبات سفر رئیس نوسازی و تجهیز مدارس کل کشور به سمیرم برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار