صیدلو: تربیت صحیح در نظام آموزشی لازمه یک کشور اسلامی است

اسلامشهر (پانا) - همایش بزرگداشت روز گزینش با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، معاون مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، و کارشناسان این حوزه شهرستانهای استان تهران در دبیرستان دخترانه شاهد مشکوه نور اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: تربیت  صحیح در نظام آموزشی لازمه یک کشور اسلامی است

محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به محدودیت‌های گزینش آموزش و پرورش بیان کرد: معلم باید فردی باشد که ابتدا بتواند تمام محدودیت‌ها و بضاعت های آموزش و پرورش را درک کند و در مرحله بعد بتواند برای دانش‌آموزان بهترین ها را اعمال کند.

او با تاکید بر اینکه در قدم اول باید کیفیت افرادی که در آموزش و پرورش هستند را بسنجیم، اظهار کرد: ما نیازمند فهم مشترک و دیدگاه بر اساس شاخص ها هستیم که اگر گزینش ما دارای استاندارد‌های تحلیل شده ای نباشد نشان می‌دهد که ما در این زمینه باید تلاش بیشتری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با توضیح اینکه معلمان جامعه نیز نیاز به آموزش دارند، افزود: افرادی هم که وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند و معلمان فردای این نظام آموزشی هستند باید به حد استاندارد و توانمندی های لازم رسیده باشند، زیرا تربیت معلم لازمه نظام آموزش و پرورش کشوری است که ادعای اسلامی بودن دارد.

/خبرنگار: فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار