محمد محمودی، نماینده مجلس : شهرستان‌های تهران نیازمند خطوط حمل و نقل عمومی و ریلی است

شهرقدس (پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار ، قدس در مجلس شورای اسلامی ، در گردهمایی اقوام غرب استان تهران گفت: در بعضی از شهرستان ها از جمله ، ملارد با چهارصدهزار نفر جمعیت یک تخت بیمارستانی وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
محمد محمودی، نماینده مجلس : شهرستان‌های تهران نیازمند خطوط حمل و نقل عمومی و ریلی است

محمد محمودی شاه نشین در سخنانی با اشاره به موضوع حاشیه نشینی شهرهای اطراف پایتخت بیان کرد: در حوزه انتخابی من که به مشق معروف است ، شهرستان های شهریار، ملارد و شهر قدس حدود یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد که تعداد زیادی ساکنین غیر ایرانی هستند و در دهه هفتاد ما رشدی برابر با۳۲درصد داشتیم و با افزایش امکانات روستاها این مهاجرت ها کاهش یافته است.

او در ادامه افزود: در بعضی از شهرستان ها از جمله ، ملارد با چهارصدهزار نفر جمعیت یک تخت بیمارستانی وجود ندارد، لیکن خوشبختانه در حال احداث بیمارستان یکصد و شصت تخت خوابی ملارد، ۳۱۳تخت خوابی شهریار، و یکصد و شصت تخت خوابی قدس هستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : امیدوار هستیم ظرف دوسال شهرستان های غرب استان تهران پیش ‌رفتی بالای پنجاه درصد در تمامی زمینه ها داشته باشند و نکته مهم این است که به دلیل حضور و اشتغال بخش عمده ای از مردم ما در تهران نیازمندحمل و نقل عمومی، ریلی و مترو هستیم .

/خبرنگار:پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار