ارتقاء سواد مالی و اقتصادی دانش آموزان منجر به افزایش سواد زندگی آنها می شود

شهر ری (پانا) - همایش معرفی کانون جوانه ها، سامانه بام، پیام رسان بله و اپلیکیشن ۶۰ با حضور مدیران، کارشناسان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری به میزبانی اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء سواد مالی و اقتصادی دانش آموزان منجر به افزایش سواد زندگی آنها می شود

در این همایش ، محمد جواد داوری ، رئیس اداره امور شعب جنوب تهران، با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و پرورش در توسعه جوامع و تقدیر از جایگاه والای معلمین بیان داشت: بانک ملی ایران در راستای ایفای نقش موثر در ترسیم آینده ی روشن برای کودکان و نوجوانان، اولین سامانه آموزشی، بانکی و سرگرمی کشور را با نام کانون جوانه های بانک ملی ایران و با هدف آموزش سواد مالی و مفاهیم پایه اقتصادی ایجاد نموده است.

او ضمن تاکید بر آموزش محور بودن کانون جوانه ها افزود: با توجه به تجربیات گرانبهای کارکنان آموزش و پرورش اجرای درست و اصولی این طرح بدون کمک و همراهی آنها امکان پذیر نمی باشد.
علی یزدان پناه، مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری، ضمن تقدیر از معلمان حاضر در جلسه گفت: امروز دو مجموعه بانک و آموزش و پرورش به واسطه کانون جوانه ها در کنار هم جمع شده اند تا با افزایش و ارتقاء سواد مالی و اقتصادی دانش آموزان زمینه ی افزایش سواد زندگی آنها را فراهم نمایند.
اوضمن تحسین بانک ملی ایران بدلیل ورود به حوزه دانش آموزی بیان داشت: امروز شاهد آن هستیم که بانک ملی ایران بدنبال ایجاد رابطه ای فراتر از رابطه سنتی و قدیمی با آموزش و پروش می باشد.
یزدان پناه در بخش دیگری از سخنانش، ضمن هشدار نسبت به گسترش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان ما، به جهت شرایط دشوار اقتصادی ، اظهارداشت: می طلبد که تمامی سازمانها از جمله بانک ملی ایران با احساس مسوولیت اجتماعی ، با آموزش و پرورش همراه شده و با حمایت همه جانبه ی مالی ، تجهیزاتی و امکانات دیگر به کاهش آسیب های اجتماعی کمک نمایند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری گفت: این مدیریت طراح و مجری جشنواره استانی ایده های برتر، با هدف شناسایی استعداد ها و مهارتهای دانش آموزن، تشویق آنها به ارائه ایده های نو، حمایت از این ایده ها و ورود به عرصه کارآفرینی می باشد و این فرصتی است برای بانک ملی ایران که با حمایت مالی از این جشنواره، خصوصا حمایت از ایده های مالی و بانکی باعث شکوفایی همزمان بانک و بچه های مستعد ما شوند.
در ادامه ساسان مهرانپور مسئول کانون جوانه های بانک ملی ایران ضمن معرفی کانون جوانه ها اهداف و برنامه های کانون جوانه ها را به طور کامل برای حاضرین در جلسه تشریح نمود.
/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار