اسفندماه؛

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان : چهارمین جشنواره استانی شعر طنز در نهبندان برگزار می شود

بیرجند(پانا) ـ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از برگزاری چهارمین جشنواره استانی شعر طنز در اسفند ماه سالجاری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان : چهارمین جشنواره استانی شعر طنز در نهبندان برگزار می شود

به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «حسین هاشمی» با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای سالم و رقابتی، کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر و طنز پردازان استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم افراد در تمامی گروه های سنی آزاد است، گفت: برای شرکت در این جشنواره علاقه مندان می توانند در تمامی قالب های شعری، تا پنج اثر را از طریق پست الکترونیکی ershad.eslami٩١@yahoo.com و یا به صورت تایپ شده به دبیرخانه به نشانی نهبندان خیابان شهدا ٢٢ ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان در ادامه با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را تا اول بهمن ماه سالجاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان داشت: داوری آثار ١٠الی ١٥ بهمن ماه و اختتامیه آن ١٦ اسفندماه سالجاری خواهد بود.

وی از جوایز جشنواره مذکور به نفر اول لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار