فعالیت گنجینه آثار شهدای نوش آباد آغاز شد

کاشان (پانا) -عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس گفت: اختلاف مدیریت ها ناشی از اختلاف تفکرها است. باید تفکر بسیجی را در جامعه حاکم کنیم تا  فرهنگ مامی توانیم در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۸۷۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت گنجینه آثار شهدای نوش آباد آغاز شد

به گزارش پانا کاشان سید جواد ساداتی نژاد در آیین آغاز فعالیت گنجینه آثار شهدای نوش آباد اظهار کرد: شهیدان، درس ولایتمداری به ما می دهند و عدم اطاعت از امام، ضعف تاریخ بشریت و عامل همه بدبختی های ما است.

وی افزود: ما نباید از زیر بار مسوولیت وتعهد خود شانه خالی کنیم و در هر قشر و گروهی که هستیم باید کار و مسوولیت خودمان به بهترین شکل انجام دهیم تا بتوانیم از تنگناها و مشکلات رهایی یابیم.

نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امروز نیازمند تفکر جهادی، دیدگاه انقلابی و فرهنگ بسیجی است . چون کار شهدا بن بست ندارد بلکه کار آنها بن بست شکنی بود.

وی افزود: اگر شهدا را سرلوحه کار خود کنیم و فکر آنها را به میدان بیاوریم از این بحران ها عبور خواهیم کرد و از مشکلات اقتصادی که ناشی از تفکر غلط مدیریت اقتصادی است، نجات خواهیم یافت.

ساداتی نژادبا تقدیر از عوامل اجرای گنجینه آثار شهدای نوش آباد گفت: در میان هیاهوی اقتصادی و معیشتی که همه را درگیر مادیات کرده است، کار ارزشمند جوانان نوش آباد، قابل تقدیر و گامی درراستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و مقاومت است.

طراح گنجینه آثار شهدا نوش آباد گفت: این مرکز در زمینی به وسعت 400 مترمربع و در سه طبقه مجاور گلزار شهدا طراحی و اجرا می‌شود که شامل بخش آثار و مستندات زندگی شهدا، فضای پژوهشی و کتابخانه اختصاصی فرهنگ جهاد و شهادت و بخش آثار هنری مربوط به آثار شهدا است.

احمد اشرفی اظهار کرد: حفظ این میراث معنوی و ارزشی فرهنگ جهاد و شهادت به صورت مکتوب، مستند و در قالب آثار هنری رسالت ما در برابر حفظ میراث شهدا است تا به عنوان میراث ناملموس به نسل جوان و آیندگان منتقل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار