رئیس سازمان بسیج مساجد ومحلات سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

تفکر بسیج پیش‌رو در همه عرصه‌های جامعه است

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ،همایش شکوه مقاومت با حضور مسئولین استانی وشهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیج پیش‌رو در همه عرصه‌های جامعه است

در این برنامه سردار حسین بهشتی در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت :دشمنان نظام اسلامی از آغاز دوران انقلاب با توطئه های گوناگون ازجمله،اختلاف اقوام،جدایی خوزستان ،جنگ تحمیلی و...سعی دربراندازی این نظام مقدس داشتند،لیکن تفکر امام راحل بلای جان این دشمنان شد و ایشان بسیج مستضعفان را بنیان نهادند.

وی درادامه افزود:دردوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان ایثارگرباآموزشهای کوتاه مدت واستفاده ازغنائم دشمن وامکانات زیرصفرمردانه ایستادندواعتقاد اکنون همگان نیز این است که تفکر بسیج پیش رونده در همه عرصه های جامعه می باشد.

سلامی تصریح کرد:درشرایط فعلی اعتقاد داریم ،مقاومت وپیروزی ما در مقابل استکبار جهانی برخورداری از روحیه و تفکر بسیجی است و دشمنان نیز از همین تفکر هراس دارند.

شایان ذکر است ،در این همایش قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس،فرمانده و جانشین سپاه سید الشهدا (ع)و جمعی از مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار