مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

بسیج ظرفیتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است

سمنان (پانا) - مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج ظرفیتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است که مسئولان باید از پتانسیل آن بهره ببرند.

کد مطلب: ۸۷۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج ظرفیتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج محافظ فرهنگ اسلامی و قوی‌ترین نیروی امنیتی در داخل کشور است که توانسته توطئه‌های غرب علیه ایران اسلامی را خنثی کند.

وی ضمن بیان اینکه بسیج ظرفیتی برای حل مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، تأکید داشت: بسیج یکی از بی‌نظیرترین نهادهای مردمی است که می‌بایست دستگاه‌های دولتی از ظرفیت آن برای حل مشکلات اقتصادی به‌خوبی استفاده کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، بسیج را پدیده‌ای دانست که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد و افزود: فعالیت‌های این نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فنی و ... باعث شده تا در بسیاری مقاطع و مناطق شاهد رشد و شکوفایی کم‌نظیری باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌دیباجی با بیان اینکه امیدواریم روز به روز در کشور ما تفکر انقلابی طنین‌انداز شود و پیش‌برندگی انقلاب در این صورت بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیج بزرگ‌ترین امید برای دوستان انقلاب و منطقه و باعث ناامیدی دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه ما می‌خواهیم کشورمان را به برکت اسلام به اوج برسانیم که البته این راه دشوار و طولانی است، اظهار کرد: راه‌حل رسیدن به این هدف، داشتن سه عنصر روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل جهادی است. توجه به این عناصر می‌تواند کشور ما را به هدف الگو بودن برای دنیای اسلام و دیگران برساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، عنوان کرد: مهم‌تر از فشارهای خارجی، تغییر رویکرد برخی از دولت‌ها از درون به بیرون خلاف روح انقلابی‌گری بوده است؛ زیرا آنها نگاهشان به سمت غرب بود و به جای داشتن تفکر بسیجی و اعتماد به نیروهای داخلی به غرب تکیه کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌دیباجی با بیان اینکه دشمنان اسلام و گاهی ترامپ‌های داخلی مقابل قطار انقلاب اسلامی مانع ایجاد می‌کنند، تأکید کرد: سرعت این قطار ممکن است، کند شود؛ اما هرگز متوقف نخواهد شد و ان‌شاءالله به دست صاحب اصلی‌اش یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار