استاندار یزد:

باید به طرز فکر و ارزش هر کشور احترام گذاشت

یزد (پانا) - استاندار یزد در بیستمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با انتقاد از برخی بی‌قانونی‌ها گفت: هر کشوری با هر طرز تفکری ارزش‌هایی دارد و باید در ارزش‌ها استوار ماند.

کد مطلب: ۸۶۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
باید به طرز فکر و ارزش هر کشور احترام گذاشت

بیستمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد امشب و با موضوع گردشگری و با حضور استاندار، معاونین توسعه نیروی انسانی و عمرانی و همچنین مسئولان حوزه‌های مختلف دولتی و برخی از فعالان خصوصی، در استانداری یزد برگزار شد.

محمود زمانی قمی استاندار یزد با بیان اینکه حوزه گردشگری در استان یزد بسیار وسیع بوده که حتی غواصان ماهر هم برای سیر در آن نیازمند زمان زیادی هستند، بر عمق و گستردگی خوب مکان‌های گردشگری استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: این حوزه را باید با تمام جوانبش دید که در آن نه تنگ نظری و نه رها شدگی مجاز است. نه باید در استفاده از پتانسل قوی آن تنگ نظر بود و نه به رها شدگی و خروج از سنت و عرف و قانون رفت.

استاندار یزد ادامه داد: هر کشوری با هر طرز تفکری ارزش‌هایی دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد از آرمان‌هایش دور شود اما این به معنای سخت گیری نیست و باید در ارزش‌ها استوار ماند.

وی با بیان اینکه گزارش‌هایی دریافت کرده است که واحدهایی بدون شناسنامه و بدون مجوز اجاره داده می‌شوند گفت: باید جلوی این سیر کارها را بگیرید و طبق قانون عمل کنیم.

زمانی قمی که برخی اقدامات در حوزه گردشگری را در جهت تخریب چهره شهر دانست افزود: نباید بگذاریم خوش‌نامی یزد با چنین حرکاتی تحت‌الشعاع قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر می‌گوییم یک جریانی سالم و منطقی باشد به معنی کنار گذاشتن نیست بلکه باید اصولی و منطقی جلو رفت و من دستور داده‌ام این مسائل در کمیته‌ای ویژه بررسی شود.

وی به ناجوانمردی دشمنان در تحریم اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: قطعا مقصر آن‌ها هستند اما ما باید برای مدیریت این شرایط تلاش کنیم که استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان از جمله آن‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار