تحصیل 350 هزار دانش آموز ابتدایی در استان آذربایجان شرقی

مراکز پیش دبستانی یکپارچه مدیریت شوند

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از تحصیل ۳۵۰ هزار دانش آموز استان در پایه ابتدایی خبر داد و اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی هیچ کلاس درسی بدون معلم نمانده است.

کد مطلب: ۸۶۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 350 هزار دانش آموز ابتدایی در استان آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی در این گردهمایی از تحصیل ۳۵۰ هزار دانش آموز استان در پایه ابتدایی خبر داد و اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی هیچ کلاس درسی بدون معلم نمانده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان تاکید کرد: پایه ابتدایی فونداسیون دستگاه تعلیم و تربیت بوده و کیفیت آموزشی این حوزه یکی از اصلی‌ترین رسالت های مجموعه است و حوزه ابتدایی در تحقق شعار سال تحصیلی جدید نقش بی بدیلی دارد.

پاشایی خاطر نشان ساخت: برای ایجاد تغییرات و تحولات در مجموعه سه مولفه (خواستن،برخاستن و توانستن) را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی با بیان اینکه موتور محرکه آموزشی در مدارس به عملکرد دو معاونت ابتدایی و متوسطه وابسته است، تاکید داشت: برنامه و هدف گذاری لازمه کارهاست.

پاشایی راهبران اموزشی را یکی دیگر از موتورهای محرکه آموزشی عنوان کرد و گفت: نظارت های بالینی به بهبود کیفیت آموزش منجر می شود.

وی در پایان پوشش تحصیلی در دوره پیش دبستانی را خواستار شد.

مدیریت یکپارچه مراکز پیش دبستانی

فریده حقایی نیز هدف این جلسه را تقریب نگرش و داشتن ادبیات مشترک در راستای تحقق شعار سالتحصیلی جدید مبنی بر ارتقای شاخص های آموزشی وپرورشی بیان کرد.

معاون آموزش ابتدایی استان خواستار مدیریت یکپارچه مدارس پیش دبستانی و پرهیز از اقدامات جزیره ای در این حوزه شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار