استکبار ستیزی شاخص مهم انقلاب اسلامی است

مراغه (پانا )-عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مبارزه با استکبار جهانی ،مهمترین شاخص انقلاب اسلامی ایران می باشد.

کد مطلب: ۸۶۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
استکبار ستیزی شاخص مهم انقلاب اسلامی است

آیت الله تقی پورمحمدی صبح یکشنبه در مراسم یوم الله 13آبان با عنوان اینکه حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی ،بیعت با شهدا است ،افزود : مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول 40سال از فرامین مقام معظم رهبری پیروی و استکبار ستیزی را مهمترین عامل پایداری انقلاب اسلامی می دانند.

وی با اشاره به جایگاه فعلی آمریکا در جهان افزود : خیانت ها ، توطئه ها و خباثت های آمریکا و همراهانش باعث شده است ، جایگاه این کشور در جهان متزلزل شود.

امام جمعه مراغه در ادامه با بیان اینکه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ،خیانت های بیشتری در حق مردم ایران کرده است ،اظهار کرد : تحریم ها ی آمریکا از لحاظ اقتصادی و روانی مثل سالیان گذشته پایه های انقلاب اسلامی را سست نخواهد کرد و ملت ایران باردیگر از این پیچ تاریخی عبور می کنند.

وی افزود : اتحاد ،تقویت و تکیه بر توانایی های داخلی و توجه بیشتر بر اقتصاد مقاومتی ،مهمترین راه مقابله با تحریم های آمریکا و هم پیمانانش است.

مراسم یوم الله 13آبان در شهرستان مراغه با حضور پرشکوه مردم ولایت مدار ،دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان برگزار و شرکت کنندگان بار دیگر ضمن بیعت با آرمان های امام راحل ،شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری ،انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کرده و نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار