نماینده ولی‌فقیه لرستان: آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است

خرم آباد ( پانا ) - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است گفت: آمریکایی‌ها نمی‌توانند در برابر اراده ایران بایستند.

کد مطلب: ۸۶۷۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه لرستان: آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در برنامه دیدار دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش که بمناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شده بودگفت : استکبارستیزی ریشه در قرآن دارد و خداوند به ما دستور داده که در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنیم.
سید احمد میرعمادی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) در ۲۳ سال دوران بعثت در مقابل، زر، زور و تزویر ایستاد افزود: پیامبر(ص) در مکه در برابر ابوسفیان، ابوجهل و در برابر مستکبران ایستاد و در مبارزه با ظلم و ستم هرگز اهل سازش و مصالحه نبود.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: روز مبارزه با استکبار برای دو گروه پیوند خورده است، پیوند دانشجویان و دانش‌آموزان که این پیوند نشان می‌دهد نسل جوان ما در مبارزه با استکبار پیشتاز بوده‌اند.
وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان و دانشجویان به نقل از رهبر معظم انقلاب گفت : نسل جوان ما پنج خصوصیت دارند، نخست روحیه ضد استکبار و ضد استبداد است به‌طوری‌که دانش‌آموز و نسل جوان زیر بار زور و ستم نمی‌رود.
وی بیان کرد: دوم روحیه عدالت‌خواهی است و دانش‌آموز هرکجا تبعیض و بی‌عدالتی ببینند تحمل نمی‌کند چون روحیه عدالت‌خواهی دارد، سوم روحیه مبارزه با فساد، چهارم روحیه معنویت خواهی دارد که نمونه بارز آن پیاده‌روی اربعین بود به‌طوری‌که اکثر کسانی که در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کردند جوانان بودند و همچنین در شب‌های قدر و اعتکاف نیز حضور جوانان پررنگ است که این نشانه معنویت خواهی است.
میرعمادی تصریح کرد: پنجمین خصلت این است که دانش‌آموز و نسل جوان تشنه علم و پیشرفت است، امروز دانش‌آموزان ما به دنبال این هستند با علم و دانش بتوانند به جامعه خدمت و زمینه پیشرفت را فراهم کنند؛ آینده کشور به دست دانش‌آموزان و جوانان است، باید الآن خوب تربیت شوند و زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند و وقت خود را صرف امور باطل نکنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مروری بر تاریخ داشته باشیم می‌بینیم که استکبار جهانی و آمریکا همیشه دشمن ملت ایران بوده است، قبل از انقلاب نیز مردم ایران، شاه را بیرون کردند ولی آمریکا کودتای 28 مرداد را به وجود آورده و شاه را بازگرداند و تا آخرین روز از رژیم شاه حمایت کرد، کشتار مردم در میدان ژاله تهران به دستور آمریکایی‌ها بود، فرمانده آمریکا دستور داد مردم را بکشند، بعد از انقلاب در کودتای نوژه آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و همچنین هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج‌فارس سرنگون کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: استکبار جهانی دائماً ملت‌ها را تحقیر می‌کند، از اول انقلاب تاکنون ملت ایران را تحریم اقتصادی کرده بنابراین اگر یک روز را به‌عنوان روز ملی مقابله با استکبار جهانی نام‌گذاری می‌کنیم به این دلیل است که ما شاهد جنایات آمریکا در ایران هستیم.
وی اظهار داشت: آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است، آمریکایی‌ها نمی‌توانند در برابر اراده ایران بایستند ولی مردم ایران 40 سال در برابر اراده آمریکا ایستاده‌اند، امروز نسل جوان ما بیدار است و بصیرت دارد.
میرعمادی افزود: بسیج دانش‌آموزی محلی برای بصیرت افزایی، آگاهی و هوشیاری است و اگر نسلی بیدار و غفلت نداشته باشد آمریکا نمی‌تواند بر آن ملت سلطه پیدا کند.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد: امسال نیز قطعاً مردم ایران باشکوه‌تر در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و بار دیگر نشان می‌دهند که با قدرت در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستادگی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار