مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان:

تضعیف تربیت معلم در مقطعی اشتباه راهبردی بوده است

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان در دیدار باسرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان:ما برای پوشش خبری و تعامل با دانشگاه فرهنگیان آماده ایم.

کد مطلب: ۸۶۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تضعیف تربیت معلم در مقطعی اشتباه راهبردی بوده است

مدیر کل صدا و سیمای استان در دیدار با سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت:دانشگاه فرهنگیان مرجعی شناخته شده است و اکثر جوانان علاقه دارند در این دانشگاه پذیرفته شده و تحصیل نمایند و این دانشگاه رسالت مهمی را بر عهده دارد.یکی از مهم ترین دلیل علاقه جوانان به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان تامین بوده شغل و آینده آنها است که با بهترین شغل یعنی معلمی آینده آنها تضمین می شود.

وی بیان داشت:دانشگاه فرهنگیان همان تربیت معلم سابق است و در مقطعی تربیت معلم ها را تضعیف کردند و این اشتباه راهبردی بود و به آموزش و پرورش ضربه زد.

وی افزود:صدا و سیمای استان اصفهان برای پوشش رویدادها،برنامه ها و گزارش های خبری دانشگاه آمادگی دارد.رویدادهای مانند یکصدمین سال تربیت معلم،همایش ها یا چهره های علمی و دانشجویان برتر برای پوشش خبری مناسب هستند. خبررا باید ساخت و پربار کرد. و هنر این است که، خبرهای را که در نگاه اول شاید کم اهمیت باشند به خبر پر بازدید تبدیل کرد.

آقای عبد الحسینی عنوان کرد:باید در فضای مجازی هم فعال و پرکار باشیدو از ظرفیت این بخش هم به خوبی استفاده کنید.اساتید با سطح بالا و پر ظرفیت خود را به ما معرفی کنید تا در برنامه های گوناگون بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه معاونت صدای،صدا و سیمای استان نیز با تاکید برنقش دانشگاه فرهنگیان برای همکاری با دانشگاه و مجموعه های مختلف آن اعلام آمادگی کردند.

آقای پرورش تصریح کرد:باید برای دانشگاه برنامه های گزارش محور در نظر بگیرم و گزارش میدانی در دانشگاه تهیه کنیم تا برنامه برای مخاطب و دانشجویان جذاب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار