گردهمایی کارشناسان اقامه نماز ،قرآن وعترت شهرستانهای استان تهران در شهرری

شهر ری (پانا)-اولین گردهمایی کارشناسان اقامه نماز وقرآن وعترت قطب دو اداره کل شهرآموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران،در اتاق معاون پروشی وتربیت بدنی ناحیه دو شهر ری برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۵۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان اقامه نماز ،قرآن وعترت شهرستانهای استان تهران در شهرری

در این جلسه کارشناسان ادارات،ری دو،اسلامشهر،چهاردانگه،کهریزک ورئیس اداره قرآن وکارشناسی قرآن،نماز وعترت اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران،حضور داشتند.
صادق نوری کارشناس مسئول قرآن ونماز وعترت ناحیه دو شهر ری ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ع با بررسی ابعاد ضرورت توجه بیشتر به قرآن وعمل به دستورات آن گفت :امروز برای برون رفت از مشکلات ومعظلات چاره ای نداریم بجز عمل به آموزه ها و رجوع به این کتاب آسمانی.
وی در ادامه افزود: باید اخلاق ،رفتار وکردار قرانی درجامعه گسترش پیدا کند واین کار وظیفه و پایه آن در آموزش وپرورش است که باید به آن توجه بیشتر کرد .
بهمنش رئیس اداره قرآن ونماز وعترت اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، با تشکر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته بخصوص در کارشناسی ها ابراز داشت فعالیت ها واقدامات باید بیشتر و دقیق تر و گسترده تر گردد چرا که جامعه دانش آموزان به فعالیت های قرآنی نیاز مبرم دارد.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان ،گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، تعمیق آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است چرا که قرآن کریم بهترین منبع و راهنما برای بشریت است
/خبرنگار:جواد تلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار