نشست صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور با معاون استاندار آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- به مناسبت برگزاری بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش آموزی نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور همراه با ساجدی فر معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه با مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۶۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور با معاون استاندار آذربایجان شرقی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این دیدار با تشکر از برگزاری با شکوه بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در منطقه گفت: راهیابی نمایندگان شورای دانش آموزی منتخب شهرستان به مجلس دانش آموزی کشور را حاصل تلاش و فعالیت های آنها دانست و آن را مایه سربلندی و افتخار شهرستان میانه عنوان کرد.

محمدرضا مشایخی با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان باید در زمینه مطالبه گری پیش قدم بوده و در عین حال مطالبه گری براساس قانون اساسی و نظام مند تاکید کرد.

وی شورای دانش آموزی را یکی از ارکان مهم مدرسه عنوان کرد و گفت: امروز جایگاه شما در مجلس دانش آموزی کشور باعث ارتقای جایگاه شهرستان در عرصه تعلیم و تربیت است و افزود: تمامی موفقیت های علمی و آموزشی و پرورشی منطقه حاصل تلاش و زحمات معلمان دلسوز و دانش آموزان ساعی است و نشان از فعال بودن دانش آموزان و دارا بودن سطح و جایگاه علمی بالای آنها است.

وی انتخابات های مختلف در کشورمان را تمرین مردم سالاری با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی دانست و گفت: شما دانش آموزان نقش اصلی آینده سازی کشور هستید و باید در محیط مدرسه با تبادل افکار و انتقال مصوبات و برنامه های مختلف به مجلس دانش آموزی در تلاش برای تسهیل در امور آموزشی دانش آموزان باشید.

ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در ادامه گزارشی از عملکرد شوراهای دانش آموزی و مشارکت آنها در امورات تصمیم گیری مدارس و کسب رتبه های برتر استانی و کشوری دانش آموزان منطقه ارائه نمودند.

در پایان، نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی کشور با بیان نظرات، گزارشی از اقدامات و مصوبات خود در مجلس دانش آموزی را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار