طرح آمارگیری از مسکن روستایی در ورامین آغاز شد

ورامین (پانا) - رئیس بنیاد مسکن شهرستان ورامین گفت : چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۶۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح آمارگیری از مسکن روستایی در ورامین آغاز شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، عباس علیخانیان گفت: چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی از امروز به مدت یک ماه و همزمان با سراسر کشور در ۱۳ روستای بخش مرکزی و جوادآباد ورامین بر اساس طرح سازمان آمار اجرا می شود.

وی افزود : در این طرح در روستاهای کلاته، قشلاق قوئینک، خورین و ریحان آباد از بخش مرکزی و شمس آباد عرب، حصار گلی، آجربست، هفت جوبه، تجره، جعفرآبادجنگل، کویر آباد، خالد آباد و موسی آباد بختیاری از بخش جوادآباد اجرای می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را گردآوری آمار و اطلاعات از وضعیت آبادی ها و خصوصیات کمی و کیفی مسکن روستایی کشور به منظور شناخت برخی از ویژگی های مرتبط با مسکن در آبادی های کشور در هر یک از استان ها ، شناخت ویژگی های کمی و کیفی واحدهی مسکونی روستایی در کل کشور به تفکیک استان و شهرستان و شناخت ویژگی های کیفی و کمی واحدهای مسکونی تحت پوشش طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سطح استان های کشور اعلام کرد.

علیخانیان گفت : در این طرح، اطلاعات واحدهای مسکونی از طریق مصاحبه مستقیم با خانوار ساکن در واحد مسکونی و تکمیل پرسشنامه طرح و اطلاعات آبادی از طریق صحبت با مطلعین مجلی در آبادی جمع آوری می شود.

وی تعداد آمارگیران این طرح را ۵ نفر اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان ورامین اظهار داشت : از سال ۸۲ و هر پنج سال یک مرتبه طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در کشور اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار