معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خبر داد:

ساماندهی کامل نیروهای انسانی در آموزش وپرورش شهرری

شهرری(پانا)- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: در سال تحصیلی جاری در این ناحیه هیچ کلاس بدون معلمی وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی  کامل نیروهای انسانی در آموزش وپرورش شهرری

مراد شجاعی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:با توجه به این که سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز کردیم که جمعیت دانش آموزی این منطقه از شهرستان ری با عبور از مرز 40 هزار نفر به عددی در حدود چهل و هزار و هفتصد و سی و یک نفر رسید، اما هیچ کلاسی بدون معلم نیست.

وی در ادامه افزود: در منطقه ما 720 کلاس در مقطع ابتدایی،291 کلاس درمقطع متوسطه دوره اول ،147 کلاس در رشته های نظری متوسطه دوره دوم و همچنین 165 کلاس در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش تشکیل شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به اینکه چیزی در حدود 7000 نفر از جمعیت دانش آموزی این ناحیه را دانش آموزان اتباع تشکیل می دهند ،خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی و با تلاش تمامی همکاران ما در امر ساماندهی نیروی انسانی مداری تا کنون هیچ کلاسی در هیچ نقطه از مدارس حوزه استحفاظی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نعمت داشتن معلم محروم نبوده است.

شجاعی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای مابین آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال تحصیلی جدید در بحث برون سپاری در این مدیریت موفق شده ایم تعداد دو کلاس را به منظور آموزش بهینه و با کیفیت در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار بدهیم تا بدینوسیله دانش آموزان بتونند از پتانسیل آموزشی و امکانات مطلوب دانشگاه ها نیز بهره مند گردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار