معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اولین نشست کمیته بهبود کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - اولین نشست کمیته بهبود کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و رؤسای ادارات اداره کل شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی، چالش ها و مشکلات موجود در استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی جاری گفت: برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیر کل وتلاش همکاران حوزه های مختلف ادارات مناطق و اداره کل سبب ساماندهی مناسب و شروع خوب در مهر97 گردید.

وی با تاکید بر اینکه امسال در پایه دوازدهم دانش آموزان با دو چالش شرکت همزمان در امتحانات نهایی و شرکت در کنکور روبرو هستند ، اظهار داشت: این امر باعث یک افت محسوس هم در معدل و هم در قبولی کنکور در کل کشور خواهد شد که لازم است با هماهنگی و همراهی بخش های مختلف مانع از این افت در استان شویم.

شفیع پور، با اشاره به طرح و برنامه های ادارات مختلف حوزه معاونت متوسطه در راستای بهبود کیفیت تحصیلی و تدوین شیوه نامه این کمیته در سه سطح استان، منطقه و مدرسه ، تصریح کرد: یکی از مهترین دلایل اجرایی نشدن و یا اجرای ناقص طرح ها و جلسات کمیته های آموزشی، عدم اختصاص بودجه مشخص به این حوزه است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای پاسخگو بودن به خواسته و نظرات اولیا، نیازمند انجام هزینه در این زمینه هستیم و باید مناطق و استان بخشی از درآمد اختصاصی خود را به حوزه آموزش اختصاص دهند.

گفتنی است در این نشست، همکاران حاضر در جلسه به نقد و بررسی شیوه نامه و اهداف کمیته پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار