بزرگداشت روز جهانی عصای سفیددر اسلامشهر

اسلامشهر ( پانا ) - به مناسبت بزرگداشت روز جهانی عصای سفید فرماندار اسلامشهر از بخش های مختلف نخستین کتابخانه ویژه نابینایان استان تهران در کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت روز جهانی عصای سفیددر اسلامشهر

مسعود مرسلپور درحاشیه بازدیدازاین کتابخانه درسخنانی ضمن گرامیداشت روز نابینایان وروشندلان ازفعالیت کتابخانه ویژه نابینایان در شهرستان اسلامشهر ابرازخشنودی و اظهارداشت: روشندلان و نابینایان عزیز اکثراً اهل مطالعه، دانش و علم هستند و از توانمندیهای بسیاری برخوردار بوده و می توانند مشاوران بسیاری خوبی برای مدیران شهرستان باشند.
وی درادامه با بیان اینکه بزودی نشستی باحضور جمعی از روشندلان و نابینایان در فرمانداری برگزار خواهد شد، افزود: باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا این قشر از جامعه با سهولت بیشتری در سطح جامعه حضور یابند.
کتابخانه ویژه نابینایان اسلامشهربه منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه نابینایان و عزیزان روشندل جنوب غرب استان تهران، در فضایی به وسعت ۱۱۰ مترمربع در مجموعه کتابخانه شهید مصطفی خمینی شهرستان احداث شده و در این کتابخانه هشت هزار جلد کتاب صوتی و پانصد جلد کتاب بریل در موضوعات متنوع جهت استفاده نابینایان و کم بینایان وجود دارد.
شایان ذکر است، ارائه نرم‌افزار ویژه نابینایان و کم‌بینایان، امانت کتاب صوتی و بریل، برگزاری کلاس‌های آموزش رایانه و زبان انگلیسی برای اعضا و ... از جمله خدماتی است که در این کتابخانه ارائه می شود.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار