امام جمعه خاورشهر :

بسیج نیروی کارآمد ولایت ودولتمردان میباشد

شهرری(پانا)- امام جمعه خاورشهرگفت: بسیج نیروی پای کار ولایت میباشد و همچنین پیام رسان قدرت نظام به دشمنان اسلام است .

کد مطلب: ۸۶۱۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیج نیروی کارآمد ولایت  ودولتمردان میباشد

حجت الاسلام یاسینی درخطبه اول نماز جمعه با عنایت به نزدیک بودن شهادت امام حسن مجتبی (ع) به بیان حدیثی از ایشان پرداخت و اظهار کرد: امام فرمودند،برای دنیای خود به گونه‌ای کار کنید که گویا تا ابدزنده هستید و برای آباد کردن آخرت خود طوری کار کنید که انگار فردا از دنیا خواهید رفت و این را بدانید که اگر عزت بدون واسطه نسبی و یا هیبت و قدرت بدون منصب می خواهید از خواری نافرمانی خدا خارج شده و به سمت عزت طاعت خدا بروید.

وی در رابطه با مظلومیت امام حسن (ع)گفت : امام حسن(ع) در صحنه های مهم از جمله بیعت رضوان ، غصب خلافت ، صحنه شهادت حضرت زهرا (س)بوده و یکی از مصادیق آیه تطهیر است .

امام جمعه خاور شهرافزود : سرداران لشکر امام حسن(ع) با وعده های پوچ دنیایی امام زمانشان را تنها گذاشتند وخدا نکند که ما نیز غرق در شهوات دنیوی شویم و امام زمانمان را تنها بگذاریم .

حجت الاسلام یاسینی در خطبه دوم علاوه بر بیان مناسبت ها به بیانات رهبری در دیدار با بسیجیان نیز پرداخت و بیان کرد : رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان سراسر کشور فرمودند، دشمان داخلی و خارجی با بزرگنمایی در کشور قصد ایجاد یاس و تضعیف روحیه انقلابی دارند .

وی خاطر نشان کرد : این دیدار نشان داد که بسیج نیروی پای کار ولایت میباشد و همچنین پیام قدرت به دشمنان اسلام ، سازماندهی نیرو ها و پیام کارآمدی نیروی جوان به دولتمردان است .

امام جمعه خاورشهر در رابطه تصویب چند لایحه اخیر خطاب به نمایندگان مجلس گفت : شما نمایندگان مردم هستید و بدانید برای انجام کوچکترین اقدام هم در مقابل خداوند و هم در برابر مردم مسئول هستید و باید پاسخگو باشید.

/خبرنگار: زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار