معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در کمیته اقتصاد مقاومتی:

اقتصاد مقاومتی با عملیاتی نمودن شعار حمایت از کالای ایرانی محقق خواهد شد

تهران (پانا) - نشست تخصصی کمیته اقتصاد مقاومتی به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد مقاومتی با عملیاتی نمودن شعار حمایت از کالای ایرانی محقق خواهد شد

یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید برعملیاتی نمودن شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: یکی از راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی ، حمایت از کالای ایرانی است .

وی از فعال بودن دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در شهرستان های استان تهران خبر داد وافزود: برنامه کلی اقتصاد مقاومتی شهرستان های استان تهران در قالب پنج پروژه در 19 منطقه استان در حال پیگیری و اجراست.

شهبازبیگی با اشاره به این که امکان عملیاتی شدن بعضی از پروژه ها در سطح مدارس، منطقه و استان وجود ندارد، تاکید کرد: با تلاش کمیته اقتصاد مقاومتی در راستای بومی سازی پروژه ها، تا کنون مفق شده ایم سه پروژه در سطح مدارس قابلیت اجرایی پیدا نماید .

قائم مقام مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به راهکارهای عملیاتی حمایت از کالای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد: سیستم راه اندازی انرژی خورشیدی ، استفاده از سامانه یکپارچه خرید با رویکرد خرید کالای ایرانی و استفاده از تولیدات هنرستان های آموزش و پرورش در مصارف جوایز مسابقات و برنامه ها مبتنی بر پاداش مبتنی بر عملکرد آموزش و پرورش در سطح این اداره کل و مناطق تابع از جمله موارد قابل اجراست.

گفتنی است، رونمایی از سایت تولیدات داخلی آموزش و پرورش در سفر مقام عالی وزارت در منطقه جواد آباد صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار