میثم نمکی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان شد

کاشان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: افزایش فعالیتهایی که منجر به ارتقای فرهنگ عمومی می شود یک ضرورت است . فرهنگ، پیشران سایر حوزه ها محسوب می شود و تاکید رهبر معظم انقلاب در این چند سال بر مسائل اقتصادی و مقدم دانستن حوزه فرهنگ بر آن نشان می دهد که تغییر فرهنگ جامعه، مردم و فرد بسیاری از مسائل را برطرف می کند. 

کد مطلب: ۸۶۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
میثم نمکی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان شد

به گزارش پانا کاشان، محمدعلی انصاری در آیین معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی کنونی ناشی از تحمیل دشمن است اما برخی نیز ناشی از فرهنگ حاکم بر تولید و مصرف در کشور می باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ جامعه، 30 دستگاه و نهاد فعالیت می کند که این همه توجه برگرفته از فرهنگ دینی است و از سوی دیگر هر جا که ضربه ای بر جامعه وارد شده از مسیر نفوذ فرهنگی بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سلیقه ها در حوزه فعالیتهای فرهنگی و هنری به طور قطع و یقین متفاوت است اما هنر آن است که در کنار اختلاف ها، تعامل سازنده برای رسیدن به هدف مشترک برقرار شود.

انصاری افزود: شرایط بودجه دولت رضایت بخش نیست و اقتصاد در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند بازنگری و بازسازی دارد .اهالی فرهنگ و هنر تا زمانی که در انتظار تخصیص اعتبارهای دولتی باشند، شرایط تغییر نمی کند.
به گزارش پانا، در این آیین با حضور جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان کاشان، ضمن تقدیر از خدمات مصطفی جوادی مقدم، رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، میثم نمکی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

میثم نمکی، دانش آموخته دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی است و پیش از این هم از سال ۱۳۸۰ به مدت پنج سال مسؤولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان را به عهده داشت. داوری بخش ویژه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان کشور در سال ۹۰، مشاور فرهنگی مدیر کل و مسؤول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، عضو شورای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دیگر سمت های اجرایی او است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار