معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

"هر هفته هم رکابی" در شهر فراگیر می‌شود؛ همدلی مردم در اجرای طرح

اصفهان (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: "هر هفته هم رکابی" آرام آرام در همه مناطق شهری فراگیر می‌شود و اگر در همه ادارات، ارگان‌ها، بخش خصوصی و دولتی فراگیر شود به زودی دوچرخه در سبد حمل و نقل شهروندان قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
"هر هفته هم رکابی" در شهر فراگیر می‌شود؛ همدلی مردم در اجرای طرح

علیرضا صلواتی اظهار داشت: در یک سه شنبه بدون خودرو طرح هر هفته هم رکابی را در منطقه مرکزی و تاریخی شهر با مشارکت شهرداری منطقه 3 و بانک رسالت اجرا کردیم.

وی افزود: طرح "هرهفته هم رکابی" اتفاق خوبی بود چون همشهریان هم دلی خوبی در اجرای آن داشتند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان کرد: این حرکت آرام آرام در همه مناطق شهری فراگیر می‌شود و اگر در همه ادارات، ارگان‌ها، بخش خصوصی و دولتی فراگیر شود به زودی دوچرخه در سبد حمل و نقل شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یک بار استفاده از دوچرخه کافی است تا همنشین آن شویم، فکر می‌کنم هم از لحاظ ابعاد زیرساختی و نرم افزاری این حرکت بسیار موثر خواهد بود.

صلواتی با بیان اینکه امروز در همه اقشار و سنین شرکت کننده داشتیم و این نشان می‌دهد که دوچرخه مخصوص یک قشر نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.، گفت: سه شنبه های بدون خودرو از چهارباغ و با حضور مردم آغاز شد و این طرح با حضور مدیران شهری همراه است است، ما به دنبال این هستیم که همایش‌های بزرگتری را با حضور شهروندان و ان جی اوها به صورت میدانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی منسجم انجام شده در پویش مردمی ترافیک و همکاری با ارگان‌های مختلف قرار شد هر هفته با همکاران ادارات، شرکت‌ها و نهادها، در بخشی از مسیر همراهی کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: امروز در ساعات آغازین صبح شهروندانی که این مجموعه دوچرخه سوار را می‌دیدند لبخند زده و حتی عکس برداری می‌کردند، بنابراین علاوه بر نشاط جسمانی ایجاد کننده در بین شهروندان با اجرای این طرح می‌توانیم شاهد کمک به ترافیک و آلودگی شهر نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار