استاندار تهران تاکید کرد:

ضرورت برخورداری از عزم راسخ و جدی در جهت رفع کمبود کلاس های درس شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 97 با حضوراستاندار تهران در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برخورداری از عزم راسخ و جدی در جهت رفع کمبود کلاس های درس شهرستانهای استان تهران

در این نشست محمد حسین مقیمی استاندار تهران اظهارکرد: آموزش و پرورش و توجه به نیازهای آن یک مساله بسیار جدی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی درادامه با اشاره به کمبود بیش از 16 هزار کلاس درس در استان تهران ، تاکید کرد: تهیه این حجم از کلاس درس در استان تهران با روش های قدیمی گذشته و آهنگ بسیار کند امکان پذیر و قابل احیا نیست .

مقیمی ،ایجاد روش ها و مسیرهای جدید در جهت تامین فضاهای آموزشی در استان تهران را بسیار ضروری دانست و افزود: باید با مدیریت قدرتمند ودرگیر نمودن کلیه ارگان ها ،سازمان ها ،شهرداری ها و خیرین محترم مدرسه ساز در جهت تامین این فضاهای آموزشی تلاش کرد.

استاندار تهران با اشاره به تقسیم بندی تامین فضاهای آموزشی در چهار کارگروه ویژه ، تصریح کرد: طبق تصویب شورای آموزش و پرورش استان تهران مقررگردیدسازمان مدیریت وبرنامه ریزی ،جامعه خیرین مدرسه ساز واستانداری تهران ازطریق جلب مشارکت کارخانجات ،بانک ها و ارگان ها و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ازطریق هماهنگی و توافق درجهت تغییر کاربری ها هر چه سریعتر برنامه های خود را در جهت برطرف کردن کمبود کلاس های درس دراستان تهران عملیاتی نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر تامین منافع آموزش و پرورش در اقدامات صورت گرفته ، اظهار کرد:در این مسیر فقط باید با یک عزم راسخ و جدی و پیگیر وارد عرصه شد و با تعامل و همفکری با سایر دستگاهها به نتیجه رسید.

شایان ذکر است ، در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار