رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

هشت سال دفاع مقدس ،دانشگاهی بزرگ و انسان ساز در تاریخ ایران اسلامی بود

اسلامشهر (پانا)- نشست تخصصی ،بصیرت افزایی بسیجیان با رویکردی بر دفاع مقدس دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار و از 35 نفر اساتید و کارکنان آزاده و ایثارگر، جانباز و خانواده شهدای این واحد دانشگاهی نیز تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۵۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
هشت سال دفاع مقدس ،دانشگاهی بزرگ و انسان ساز در تاریخ ایران اسلامی بود

در این برنامه محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سخنانی ایام هشت سال دفاع مقدس را دانشگاهی بزرگ و انسان سازدرتاریخ ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این جلسه، یادآور درسهای گذشت و ایثار، اخلاص و اعتقاد و دین و ولایتمداری است که معلمان دانشگاه دفاع مقدس آن را درس دادند.

وی در ادامه افزود:امنیت حاضر ایران اسلامی به واسطه رشادت های بزرگ مردان این سرزمین بیمه و گارانتی شده و ما در مقابل آن مسئولیم.

اسفندیارباتجلیل ازبزرگ مردان عرصه دفاع و پایداری،ازحاضرین خواست تاباتأسی ازمعلم اصلی ایثار و رشادت،حضرت سیدالشهداء (ع)، هوشیار بوده و با پرهیز از دنیاطلبی و تأمل در روحیه رشادت، بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید پیمان کنند.

در بخش دیگری ازجلسه ،ابوذر مهدلو مدیر مطالعات فرهنگی سپاه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر نیز در سخنانی، به تبیین ارزشهای دفاع مقدس و لزوم انتقال آن به نسل جوان پرداخت.

وی درادامه با بیان نتایج چند پژوهش صورت گرفته درجامعه و بویژه در بین جوانان، در زمینه تغییر واژگان در حوزه دفاع مقدس در راستای کاستن از ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس هشدار داد و خواستار فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگ شد.

شایان ذکر است ،دراین نشست که به همت ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همکاری حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، بسیج کارکنان و اساتید، ستاد شاهد و امور ایثارگران و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد ،از 35 نفر اساتید و کارکنان آزاده و ایثارگر، جانباز و خانواده شهدای واحد اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار