مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش شهریار

شهریار (پانا) - مراسم بزرگداشت دفاع مقدس به همت کانون بسیج فرهنگیان شهریار با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهریار ، مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین آموزش و پرورش شهریار و مدیران و معاونین پرورشی و بسیجیان فرهنگی مدارس در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در  آموزش و پرورش شهریار

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای جلسه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این ایام با تاکید بر ماهیت دفاع مقدس اذعان داشت: هفته دفاع مقدس حاصل رشادت ها و دلاوری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مجید پارسا با محوریت قرار دادن مراتب اخلاقی وانسانی بیان کرد: دسته های مختلفی از انسان ها هستند که در وهله اول از خود و در ادامه از خانواده ، طایفه، شهر، استان و مواردی این چنینی حفاظت می کنند ، ولیکن دسته دیگری از انسان ها هستند که علاوه به ارج نهادن به موارد مذکور، در گامی فراتر موضع می گیرند و از حقوق مردم و مملکت پاسداری و محافظت می کنند.

وی در ادامه افزود: شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر انسانیت در جبهه های حق علیه باطل ، جان خود را در راه حفظ جان مردم ، جمهوری اسلامی ایران و سرزمین خود فدا کردند.

این مسئول در آخر با اشاره به وحدت و روحیه شهادت طلبی شهدا و جانبازان اظهار داشت: مردان و زنان غیور ایرانی با حمایت ها و روحیه جهادی و مستحکم و با همدلی و یک رنگی، توانستند بر دشمنان این خاک غلبه کنند؛ ما نیز باید بکوشیم این روحیه حماسی و شجاعت این دلیران را حفظ و به نسل های آینده منتقل کنیم .

شایان ذکر است سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار در ادامه مراسم به روایت گری خاطرات مربوط به دوران دفاع مقدس پرداخت .

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار