رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خبر داد:

اجرای تئاتر با همکاری آموزش پرورش در مدارس شهرری

شهرری(پانا)- ما در تلاش هستیم موضوعات مختلفی که در فصل تئاتر اجرا شد با همکاری آموزش پرورش در مدارس شهرستان نیز اجرا نماییم .

کد مطلب: ۸۵۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تئاتر با همکاری آموزش پرورش در مدارس شهرری

سید محمد موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به فصل تئاتر ری از پانزدهم مرداد 97 آغاز شد و به مدت یکماه ادامه داشت ،اظهار کرد: اجرای خوب و استقبال مردم از این اجراها باعث شده که اگر بتوانیم موضوعات مختلف را در امر شهرداری اعم از حقوق شهروندی و موضوعات مختلف شهرداری را در قالب تئاتر کار کنیم و به فصل دوم فکر کنیم.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم که شهرداری های کهریزک و منطقه ۲۰ هم فصل تئاتر را به مدت یکماه برگزار کنند تا اجرای نمایش ها در دید عموم مردم قرار داده شود و از آن جا که هنرمندان و بازیگران این نمایش ها از هنرمندان بومی خوب شهرستان ری بودند، تمام تلاش ما این هست این عزیزان هنرمند و توانمند انشاالله در مراسم ها و جشنواره های ملی و کشوری بدرخشند.

موسوی با تاکید براین که اداره ارشاد متولی فرهنگ و هنر است و این اداره خانه هنرمندان است، ادامه داد: از همه کسانی که در این امر یاری و کمک کردند بخصوص هنرمندانی که بدون چشمداشت وقتشان را در اختیار مردم قرار دادند و هنرشان را در دید مردم قرار دادند که مردم بتوانند با برنامه های مختلف هنری آشنا شوند و شادی و نشاط در بین شهروندان ارائه کنند تشکر می کنم.

/خبرنگار: صبا صولتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار