نامگذاری ایستگاه قطار شهرری به نام فرمانده شهید لشکر 10 سیدالشهدا(ع)

شهرری (پانا) - فرماندار شهرستان ری با اشاره به رشادت ها و مظلومیت های شهید رستگار فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا (ع)در دوران دفاع مقدس از نامگذاری ایستگاه راه آهن شهرری به نام این شهید خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری ایستگاه قطار شهرری به نام فرمانده شهید لشکر 10 سیدالشهدا(ع)

هدایت الله جمالی پور در دیدار با خانواده‌های شهیدان سلیمی پور، نجفی رستگار و شجاعی فرد گفت: توفیق پیدا کردیم به همراه جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا عیادت کنیم یکی از توفیقات این دیدار آشنا شدن و سر زدن به خانواده سردار رستگار بود که من نمی‌دانستم این شهید در شهرری ساکن بوده است.

وی در ادامه افزود: سردار رستگار از فرماندهان ارشد اول جنگ بوده که سپاه سیدالشهدا(ع) را تاسیس کرده و نقش بارزی در پیروزی‌های مختلف در جنگ داشته است.
جمالی پور ادامه داد: برادر شهید امروز با اشاره به مظلومیت این شهید خاطرنشان کرد که او بچه شهرری است اما نامی از شهید در ری وجود ندارد لذا به ذهنم رسید با توجه به اینکه نمایندگان مجلس هم تاکید داشتند که این بی‌توجهی جبران شود و یک مکان مناسب به نام شهید رستگار که نقش بارزی در دفاع مقدس داشته نامگذاری شود.
فرماندار شهرری خاطرنشان کرد: ایستگاه راه آهن شهرری که مصوب شده و زمین آن تخصیص پیدا کرده و بزودی عملیات احداث آن شروع می شود با کمک شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و شهرداری به نام شهید رستگار نامگذاری می شود والبته سعی می کنیم از المان های تصاویر شهید رستگار هم بیشتر در شهرری استفاده شود چون او مایه افتخار مردم ری و استان تهران میباشد و بخش عظیمی از پیروزی های اول جنگ هم مدیون او و همرزمان و فرماندهان اول جنگ است.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار