بخشدار خاوران در جلسه کارگروه ساماندهی سرویس مدارس:

ایمنی سرویس مدارس از مهمترین دغدغه های خانواده ها و مسئولین است

شهرری(پانا) - بخشدار خاوران توجه به ایمنی سرویس مدارس را از دو بعد حفظ سلامت جسمی و روحی دانش آموزان بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایمنی سرویس مدارس از مهمترین دغدغه های خانواده ها و مسئولین است .

کد مطلب: ۸۵۷۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ایمنی سرویس مدارس از مهمترین دغدغه های خانواده ها و مسئولین است

حسن بابایی با تاکید بر عدم به کارگیری خودروهای فرسوده و رانندگان غیر متعهد افزود: تعیین مسافت، نرخ سرویس و صلاحیت راننده مشکلات فراوانی را برای مدیران مدارس همه ساله در پی دارد که لزوم همکاری نهادهایی نظیر تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی را می طلبد.
بخشدار خاوران در ادامه گفت: از آنجایی که یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی است، باید تلاش کرد تا آسیب های اجتماعی، اخلاقی و بدنی به حداقل برسد و بتوان چالش های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی را با فرهنگ سازی برطرف کرد.
بابایی با اشاره به الزام تایید مدیران مدارس درباره صلاحیت فنی خودروها و همچنین صلاحیت فردی رانندگان ادامه داد: اغلب خانواده ها از معضلات در خصوص سرویسهای مدارس بدون مجوز آگاهی ندارند که توجیه و آگاه سازی خانواده باید توسط مدیران مدارس طی جلساتی با مشارکت کارشناسان نیروی انتظامی صورت گیرد.
وی در پایان با تاکید بر منظم بودن جلسات و حضور اعضای کارگروه در تمامی مسائل مربوط به سرویس مدارس اظهار داشت: سازمان های مسئول در خصوص سرویس مدارس، جهت توجیه و تبیین پیمانکاران و رانندگان تلاش بیشتری داشته باشند و مبلغ پیشنهادی برای سرویس مدارس توسط شورای شهر قیامدشت مصوب گردد.
در پایان این جلسه برخورد با خودروهای فاقد کارت معاینه فنی، فرسوده و غیر استاندارد و همچنین رانندگان خاطی و نیز نظارت مسؤولان بر صلاحیت اخلاقی و رفتاری رانندگان سرویس های مدارس براساس ضوابط ابلاغی به تصویب رسید.

/خبرنگار: فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار