نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: دوران نوجوانی بهترین فرصت برای تربیت است

تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان مورد توجه باشد

تبریز ( پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دوران تحصیل را بهترین دوران برای تربیت صحیح دانش آموزان خواند و گفت: رفتار مدیران و معلمان موثرتر از تذکرات والدین بوده و آنها بهترین الگو برای دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۸۵۶۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: دوران نوجوانی بهترین فرصت برای تربیت است

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در مدارس آذربایجان شرقی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی اهواز خطاب به اولیای دانش آموزان اظهار کرد: فرزندانتان را رها نکنید و همواره با مدرسه و مدیران آن در ارتباط باشید.

وی در ادامه همکاری صمیمانه اولیا و مربیان مدارس در پیشرفت علمی و اخلاقی دانش آموزان را بسیار موثر دانست و افزود: عمده ترین وظیفه دانش آموزان تحصیل است اما در کنار آن تهذیب و ورزش دانش آموزان نیز باید مورد توجه باشد.

امام جمعه تبریز خطاب به دانش آموزان حاضر اضافه کرد: شما مسئولین آینده کشور هستید و تمامی وزرا، وکلا و مسئولین کشوری و استانی روزی دانش آموز بوده اند و این مراحل را طی کرده اند پس به تحصیل خود اهمیت فراوان قائل باشید.

وی دوران تحصیل را بهترین دوران برای تربیت صحیح دانش آموزان خواند و افزود: رفتار مدیران و معلمان موثرتر از تذکرات والدین بوده و آنها بهترین الگو برای دانش آموزان هستند.

حجت الاسلام آل هاشم، نقش آموزه های دینی در تعلیم و تربیت دانش آموزان را متذکر شد و توجه به مسائل دینی و اخلاقی دانش آموزان را ضروری خواند و گفت: اگر از همین دوران نوجوانی دانش آموزان را به نماز خواندن عادت دهیم مطمئن باشید در هیچ دوران زندگی این فریضه را فراموش نمی کنند.

وی ادامه داد: هیچ عبادتی بالاتر از نماز نیست و هیچ واجب الهی تبلیغاتش به اندازه نماز نیست و در هر شبانه روز در اذان و اقامه 70 بار نماز را تبلیغ می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار