در سالن جلسات فرمانداری شهرستان اردستان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان

اردستان،اصفهان(پانا)-پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان با حضور فرماندار ، امام جمعه و دیگر اعضا با موضوع بررسی وضعیت پروژه مهر 97 و مراسم آغازین سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۵۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان با حضور تأملی فرماندار و حجة الاسلام دهشیری امام جمعه شهر اردستان و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با دستور جلسه بررسی وضعیت پروژه مهر 97 و مراسم آغازین سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

در این جلسه پیرامون موضوعات بررسی وضعیت پروژه مهر 97 و برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بود بحث و تبادل نظر گردید. در این شورا شفیعی مدیر آموزش و پرورش اردستان شعار سال تحصیلی 98-97 را "مدرسه گلستان دین و دانش ، تجربه دیروز ، تدبیر و تلاش امروز و امید به فردای پیروز" اعلام کرد و از سنجش 446 دانش آموز بدو ورود درپایگاه سنجش آموزش و پرورش اردستان با افزایش 143 نفری نسبت به سال گذشته خبر داد. وی همچنین از صدور ابلاغ 80 درصدی معلمان و ثبت نام 224 نونهال پیش دبستانی در سطح مراکز پیش دبستانی منطقه اردستان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار