برگزاری همایش امر به معروف ونهی از منکر درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گفت :ضرورت ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در زمان ما بیش از پیش احساس میشود.

کد مطلب: ۸۵۴۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش امر به معروف ونهی از منکر درشهرستان اسلامشهر

علی تقوی در همایش امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اسلامشهرکه در سالن اجتماعات اردوگاه شهید غلامی سپاه سید الشهدا (ع) منطقه برگزار شد، با اشاره به هدف امام حسین(ع) برای اصلاح امت اظهار کرد: بیش از 120 مرتبه در قرآن کریم به امر به معروف ونهی از منکر سفارش شده و فکر میکنیم تنها با خواندن نماز و روزه پس از مرگ در بهشت جای داریم .

وی در ادامه افزود:مااز اطرافمان بی‌خبریم و امر به معروف و نهی از منکر و کمک به همنوع و همدردی با آن‌ها را نداریم و باید بدانیم که انجام این فرامین الهی، ما را در بهشت برّین جای می‌دهد.

کارشناس علوم قرآن و حدیث امر به معروف را واجب فراموش شده دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و کشور حواسشان به واجب فراموش شده ما میباشد و از طریق نشر فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری به ویژه در بین جوانان و قشر تحصیل‌کرده سعی در نفوذ در بین خانواده‌ها و جامعه اسلامی دارند.

مدیر مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: کوچک‌ترین گناه اگر علنی شود آسیب آن به مراتب بیشتر از بزرگ‌ترین گناهی است که در خفا انجام می‌شود، چرا که گناه علنی شده ضررش به همه می‌رسد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار