بررسی راهکارهای کیفیتبخشی فعالیتهای توانبخشی دانشآموزان طیف اوتیسم در استان همدان
همدان (پانا) - جلسه بررسی مسایل و مشکلات نوآموزان و دانش آموزان طیف اوتیسم استان همدان با حضور مسئولان آموزش و پرورش استثنایی و اولیای دانشآموزان برگزار شد.
![بررسی راهکارهای کیفیتبخشی فعالیتهای توانبخشی دانشآموزان طیف اوتیسم در استان همدان](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZDA3ZGUQGuVw/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTH82XNZ8BdvpIsAIKXaKdntA,,/ZDA3ZGUQGuVw.jpg)
در این جلسه قربانیان، رییس آموزش و پرورش استثنایی همدان با تأکید بر شناسایی، ارزیابی و جذب به موقع این کودکان، گفت: با برنامهریزی و ایجاد فرصتهای تربیتی از قبیل اردوهای علمی، تفریحی و هنری در طی سال تحصیلی می توان شرایط رشد اجتماعی را برای این گروه از دانش آموزان تسهیل کرد.
وی افزود: ارتقای کیفیت فعالیت های توان بخشی در مدرسه و برنامه ریزی جهت برگزاری منظم جلسات اتیسم از ضروریات کار است.
در ادامه این جلسه راهکارهای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، پرورشی و توان بخشی این گروه از دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال دیدگاه