تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - مدر این مراسم که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ، از تلاش های خبرنگاران خبرگزاری ها ، رسانه ها و مطبوعات شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۵۳۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین

سرپرست فرمانداری ورامین در این مراسم گفت: خبرنگار خلاق باید همانند خبر همواره در جریان باشد که لازمه این مهم کشف حقایق تازه است.

حسین کاغذلو افزود: خبرنگار همواره از کشف مسائل و بازگو کردن آنچه برای مردم کشف کرده، لذت برده و هنگام کار ، پرسش هایی را مطرح می کند که عامه مردم آن را طلب کرده و می خواهند که پاسخ آن ها را بدانند.

وی اظهار کرد: لازمه خبرنگار خلاق بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت، دقت و صحت به عنوان سه اصل مهم کار خبری بتواند موفق عمل کند.

کاغذلو با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده به مردم و بیان مشکلات مردم به مسئولان گفت: خبرنگاران می توانند به عنوان پل رابط بین مردم و مسئولان ، خدمات ارائه شده از سوی نظام و دولت را به مردم بازگو کرده و واسطه اطلاع رسانی دقیق ، مردم را به آینده امیدوار و کارآمدی نظام را بیان کنند.

سرپرست فرمانداری ورامین تصریح کرد: در شرایطی که تلاش بدخواهان نظام در بی اثر نشان دادن خدمات نظام و دولت است، خبرنگاران می توانند به عنوان بازوی توانمند، این هجمه ها را خنثی و روح امید را در جامعه بدمند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار