امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید

فیروزکوه(پانا)- امام جمعه شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه عبادی سیاسی خاطر نشان کرد: بهتر است که دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تداوم پیدا کند.

کد مطلب: ۸۵۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید

حجت الاسلام امیری ارجمند، در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند به انسان ها عقل و اندیشه عطا فرمود و روح الهی در انسان ها دمید و برخی از انسان ها نیز از نفس تقوا برخوردار هستند و مسیر درست را انتخاب نمودند و متقی و مومن شدند، و بالعکس برخی از انسان ها فاسق هستند که در این صورت دو گروه انسان های مومن و ظالم متفاوت هستند و مومنان به جز صلح و آشتی را نمیشناسد.
خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: بهتر است که دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تداوم پیدا کند زیرا اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر رواج داشته باشد و انسان باتقوا انسان خطاکار را ارشاد و راهنمایی کند بسیار عمل پسندیده ای است اما اگر عده ای از انسان ها راه هدایت را نپذیرند به یقین راه گناه را برمی گزینند.
وی تصریح کرد: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر شهید شدند که خدای متعال در این باره میفرماید، باید از میان شما کسانی پیدا شوند که امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهد و اگر امر به معروف و نهی از منکر کند وظیفه خود را انجام دادند و اگر این کار را انجام ندهند جامعه آلوده خواهد شد؛ و این مسئولیت به گردن یکایک ما خواهد بود.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار