استاندار تهران :

استانداری تهران آماده تسهیل در روند اجرایی بازسازی مناطق محروم است

اسلامشهر (پانا) - مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکونی در روستای لهک شهرستان اسلامشهر،با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مسئول بسیج سازندگی کشور، استاندار تهران وفرماندار اسلامشهربرگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۲۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استانداری تهران آماده تسهیل در روند اجرایی بازسازی مناطق محروم است

محمدحسین مقیمی، استاندار تهران در این مراسم با اشاره به اقدامات بسیج درزمینهٔ سازندگی مناطق محروم کشور، اظهار کرد: اردوهای جهادی‌ که دانشگاهیان و دانش آموزان درمناطق مناطق محروم حضورپیدا می‌کنند،ازنقش بسیارمهمی دربازسازی مناطق کمترتوسعه یافته برخورداراست.

وی در ادامه با اعلام آمادگی استانداری تهران درجهت تسهیل امر سازندگی مناطق محروم گفت: ما در استانداری هر کمکی لازم باشد انجام خواهیم دادو این اقدامات از دو جنبه اهمیت دارد، یکی اینکه کار خیر است و تبلیغ کار خیر خواهد شد و دیگری روش کار است که روشی جهادی است و این به مدیریت کشور کمک می‌کند که از این الگوهای کاری استفاده شود برای اینکه کارها در یک زمان‌بندی مشخص و با هزینه کم به نتیجه برسد.

استاندار تهران تصریح کرد: حتماً در استان تهران مناطق محروم وجود دارد به دلیل اینکه رشد خیلی سریع اطراف آن و به‌خصوص روستاها از این نوع محله‌ها زیاد داریم پویش‌ازاین نیز بسیج ورود کرده و چهره روستاها را تغییر داده است.

سردار محمدحسین سپهر ، جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیزدر حاشیه این مراسم تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید با تعامل و هم‌افزایی نسبت به محرومیت‌زدایی، اشتغال، عمران و آبادی و حل مشکلات و موانعی که مردم در مناطق مختلف از جمله مناطق محروم روبرو هستند ،اقدام کنند.

وی بیان کرد: از مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور درخواست دارم سفری به حاشیه شهر تهران داشته و مردم را در کپرها و آلونک‌هایی ببینند که بیش از 100 سال از عمر آن‌ها می‌گذرد و هر لحظه احتمال فروریختن سقف آن بر سر مردم روستا می‌رود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان تهران پذیرفته تا نسبت به محرومیت‌زدایی، ساخت مناطق مسکونی، ایجاداشتغال، ساخت مراکز خدماتی و بهداشتی حضور پیدا کند.

سپهربا اشاره به تأمین نیازهای مناطق محروم با مشارکت و همکاری تمام نهادها و مسئولان ادامه داد: اگر این آمادگی خوب بسیج و رزمندگان سپاه استان تهران با مشارکت و تشویق دستگاه‌های استانداری، فرمانداری، بخشداری و مسئولان محلی استحکام بیشتری پیدا کند، شاهد تأمین نیازمندی‌ها در مناطق محروم در آینده‌ای نزدیک هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار