مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

استان سمنان در شاخص های آموزشی و پرورشی، رتبه اول تا سوم کشور را دارا است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش استان سمنان در مجموع در کلیه شاخص‌های آموزشی، پرورشی و عملکردی رتبه اول تاسوم را بین ۳۲ استان کشور داراست.

کد مطلب: ۸۴۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
استان سمنان در شاخص های آموزشی و پرورشی، رتبه اول تا سوم کشور را دارا است

محمد دستورانی در برنامه زنده تلویزیونی "پرسمان هفته" به مناسبت هفته دولت افزود: مشارکت خیرین در استان سمنان بیش از ۵۰ درصد است درصورتیکه که میانگین کشور ۳۰درصد است.

وی بابیان اینکه تعلیم و تربیت استان سمنان در شاخص های آموزشی وپرورشی رتبه اول تا سوم کشور را دارا می باشد، اظهارکرد: کسب رتبه نخست کشور در توسعه متوازن رشته ای، رتبه دوم در کنکور سراسری، رتبه اول در جذب و پوشش پیش دبستانی جزئی از افتخارات عظیم آمورش وپرورش استان می باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از کسب رتبه نخست کشور توسط استان در جشنواره هشتمین خورشید ولایت از نظر کمی و کیفی خبرداد و گفت: آموزش وپرورش استان در طرح نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی) جزء استان‌های برتر کشور بوده است.

محمد دستورانی ادامه داد: رشد ۱۴ درصدی در المپیاد های علمی، رتبه اول استان در اقامه نماز، رتبه سوم در پژوهش و تحلیل محتوا، رتبه دوم کشور در جشنواره فیلم، رتبه اول کشور در کمترین بیسواد در گروه سنی ۶ تا ۴۴ سال دیگر افتخارات زرین آموزش و پرورش استان می باشد.

وی بابیان اینکه آموزش وپرورش استان با درخشش در مسابقات علمی و عملی فنی حرفه‌ای و مسابقات آزمایشگاهی رتبه نخست کشور را کسب نمود، گفت: نماز جماعت در بیش از ۸۵ درصد مدارس استان اقامه می شود که از لحاظ کمی و کیفی باید توجه بیشتری به این مقوله مهم داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار