فرماندار شیروان :

ضرورت کشور ایجاب می کند که همه ما در شرایط امروز در کنارهم باشیم

بجنورد (پانا)-فرماندار شیروان در دیدار با فرمانده سپاه و مسئولین پایگاه های حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهرستان گفت: ضرورت کشور ایجاب می کند که همه ما در شرایط امروز در کنارهم باشیم.

کد مطلب: ۸۴۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کشور ایجاب می کند که همه ما در شرایط امروز در کنارهم باشیم

وی افزود:امروز با اطمینان کامل همه قوا، بخش های مختلف و نهادهای مجموعه وابسته کشور و شهرستان برای خدمت در کنار هم هستند.

مرآتی گفت:علیرغم اینکه بیش از 50 درصد از اقتصاد جهان در اختیار دشمنان است و آنان با قرار گرفتن در کنار هم و با استفاده از همه ظرفیت ها در تقابل با ایران ایستاده اند متاسفانه در کشور ما برخی ظرفیت ها که باید در کنار هم باشند در مقابل هم قرار گرفته اند.

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه لازمه توسعه، پویایی و سلامت هر جامعه ای وجود احزاب مختلف در ذیل حاکمیت است اظهار داشت:هر کشوری که بر اساس یک حزب جلو برود محکوم به شکست هستند و در نظام جمهوری اسلامی ایران جریان های ذیل نظام موجب پویایی کشور و مراقبت از یکدیگر خواهند بود و در برخی از جاها و شهرستان ها هنوز به تکامل سیاسی نرسیده ایم و تصور ما این است که هرکدام از احزاب ضد نظام هستند و گاهی وقت ها هویت های خود را نیز زیر سوال می بریم.

وی افزود:جریان های اصول گرایی و اصلاح طلبی باید باشند زیرا هویت هر دو کمک به کشور و تامین منافع ملی می باشد و همه باید هویت های گروه های سیاسی را به رسمیت بشناسیم و اگر احزاب در بحث های فکری و نظری در خدمت توسعه باشد کشور پیشرفت خواهد کرد.

مرآتی گفت:هر فردی باید تکلیف خود را نسبت به منافع ملی ادا کند و همه باید در جهت حکومت داری انسجام خود را قوی نماییم و حضور بسیج در بسیاری از حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مقتدرانه بوده و اگر همه با هم کنار هم باشیم از خیلی از بحران ها به سلامت عبور خواهیم کرد

فرمانده حوزه ادارات و کارگری امیرالمومنین(ع) شهرستان شیروان نیز در این دیدار با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته دولت گفت: همه با هم و در کنار هم می توانیم خیلی از کارها را به پیش ببریم و نظام را به آن اهدافی که مد نظر است برسانیم و بسیج هم با تمام توان در کنار مجموعه دولت و فرمانداری خواهد بود.

وحید قویدل افزود: در جهت آمادگی مدیران دستگاه های دولتی و در طول سال به مناسبت هفته های دفاع مقدس و بسیج مستضعفین از طرف حوزه ادارات و کارگری شهرستان دو نوبت میدان تیر برگزار می گردد و به نفرات منتخب لوح تقدیر و هدایا تقدیم می گردد.

درپایان از زحمات فرماندار، معاونین، بخشداران و فرمانده واحد مقاومت فرمانداری با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

شیروان - حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار