شهردار تبریز: کلانشهر تبریز دچار فقر فضای سبز است

احداث پل معلق در  کوه عون بن علی

تبریز (پانا)- شهردار تبریزگفت : امروز باور داریم که کلانشهر تبریز دچار فقر فضای سبز است که باید در جهت توسعه آن قدم های محکمی برداشته شود.

کد مطلب: ۸۴۹۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز: کلانشهر تبریز دچار فقر فضای سبز است

ایرج شهین باهر در آیین افتتاح پل ارتباطی یاشیل کورپو اظهار کرد: امسال در راستای توسعه فضای سبز، پارک های محله‌ای در سطح این کلانشهر در حال احداث هستند که تاکنون هشت پارک محلهای افتتاح و دوازده پارک محلهای دیگر در حال احداث است.

وی افزود: امروز تنها پارک بزرگ شهر تبریز، ائلگلی نیست، ما با تجهیز و ایجاد جذابیت در پارک عباس میرزا که حدود پانصد هزار متر مربع مساحت دارد و همچنین عون بن علی توانستیم این مناطق را به یکی از مکان های تفریحی پر رفت و آمد تبدیل کنیم.

شهردار تبریز اضافه کرد: همچنین سعی داریم با افزایش تجهیزات مثل احداث پل معلق در کوه عون بن علی، پارک ائل گلی را از انحصار خارج کرده تا همشهریان بتوانند از دیگر پارک ها نیز استفاده کنند.

شهین باهر اضافه کرد: جنوب تبریز در آینده از مناطق توسعه یافته این شهر خواهد بود.

وی با یادآوری وعده خود در خصوص افتتاح یک پروژه در هر هفته به افتتاح کار خانه آسفالت در روز های آتی اشاره کرد و گفت: کارخانه تولید آسفالت به عنوان بزرگ ترین کارخانه در منطقه افتتاح می شود تا ضمن کاهش هزینه ها، شاهد افزایش کیفیت آسفالت در کلانشهرتبریز و شاهد خودکفایی در شهرداری باشیم.

شهردار تبریز بابیان اینکه به دنبال تبدیل کلانشهر تبریز به عنوان شهر گردشگر پذیرهستیم، گفت: چندین پروژه سرمایه گذاری در غرب تبریز کلنگ زنی می شود که با افتتاح این پروژه ها به بیش از پنج هزار نفر در کلانشهر تبریز اشتغال ایجاد می شود.

پل ارتباطی یاشیل کؤرپو به طول 110 متر و عرض 6 متر با صرف بیش از ‌28 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت که این پل 2 بوستان بهاران و عباس میرزا را به یکدیگر متصل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار