امام جمعه:

برنامه های فرهنگی باید مد نظر مسئولین قرار گیرد

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان همواره باید در نظر داشته باشند که در کنار برنامه های فنی برای نوجوانان باید فعالیت های فرهنگی هم وجود داشته باشد .

کد مطلب: ۸۴۹۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های فرهنگی باید مد نظر مسئولین قرار گیرد
آیت الله محمدرضا ناصری، در جمع فعالان ورزشی یزد با اشاره به اینکه خروجی برنامه های ورزشی باید تربیت جوانان مومن و انقلابی باشد افزود: فعالیت های فرهنگی در کنار برنامه های فنی همواره مدنظر مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: انجام فعالیت های دینی و فرهنگی در کنار برنامه های علمی و فنی، موجب تربیت جوانانی مومن و فداکار، سالم و با نشاط در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی است .
این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر وقت جوانان صرف حضور در شبکه های اجتماعی می شود به اهمیت برنامه ریزی برای جذب جوانان به رشته های مختلف ورزشی به عنوان یک ضرورت توسط مسئولان تاکید کرد.
ناصری یزدی به اهمیت معرفی الگوهای مناسب به جوانان در عرصه ورزش اشاره کرد و انجام آن را با همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی دینی مورد تاکید قرار داد.
همچنین دبیر کارگروه سند توسعه ورزش یزد گفت: برای تحقق سند تاکنون هزار و 600 ساعت جلسه در سه حوزه قهرمانی، بدنی و اقتصاد ورزش تشکیل شده است و همچنان ادامه دارد.
محمدحسن پیمانفر افزود: برای تدوین سند توسعه ورزش از نظرات و مشورت بخش های مختلف اجرایی ، فرهنگی و ورزشی استان برای رسیدن به اهداف بلند سند استفاده شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با طراحی سند توسعه ورزش بتوان در راستای افزایش سلامت مردم و جذب مردم به سمت ورزش گامی موثر برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار