مراسم تجلیل از بانوان نویسنده شهرستان فیروزکوه برگزار شد

فیروزکوه(پانا)- درمراسم تجلیل از بانوان نویسنده شهرستان فیروزکوه از کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش و نویسنده کتاب مهارت های زندگی تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۴۹۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از بانوان نویسنده شهرستان فیروزکوه برگزار شد

این مراسم با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان فیروزکوه در راستای تجلیل از بانوان نویسنده شهرستان فیروزکوه برگزار و از فاطمه سیر، کارشناس فرهنگی، هنری آموزش و پرورش شهرستان و نویسنده کتاب مهارت های زندگی تجلیل به عمل آمد.

یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در این مراسم گفت: نقش تعیین کننده بانوان در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست، آنان تربیت کننده نسل آینده هستند و فرزندان این مرز و بوم زیر دستان این عزیزان پرورش می یابندو امروز شاهد آن هستیم بانوان علاوه بر سرپرستی خانواده، به عنوان فعالین اجتماعی نیز مشغول به خدمت هستند.

محمد رضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه بانوان را مهم ترین رکن تربیت خواند و تاکید کرد: مادران خوب، فرزندان خوب تربیت می کنند و این به پیشرفت جامعه منجر می شود.

وی در ادامه ضمن تبریک و تقدیر از خانم فاطمه سیر کارشناس فعال و نویسنده کتاب مهارت های زندگی، وی را به عنوان الگویی از یک بانوی کامل ایرانی خواند و تاکید کرد: بانوان ایرانی این توانایی را دارند که در بهترین جایگاه ها قرار گیرند و علاوه بر سرپرستی خانواده به فعالیت های اجتماعی نیز بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار