با حضور استاندار تهران:

آموزشگاه 12 کلاسه شهرک ای اس پی شهریار افتتاح شد

شهریار (پانا) - همزمان با هفته دولت با حضور استاندار تهران و مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه ی 12 کلاسه واقع در شهرک ای اس پی شهریار افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۴۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه 12 کلاسه شهرک ای اس پی شهریار افتتاح شد

این مراسم با حضور مقیمی استاندار تهران، سالمی امام جمعه شهریار، طاهری فرماندار شهرستان شهریار، درخشان نسب شهردار، مهدور رئیس شورای شهر شهریار، شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار جمعی از مسولین شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن ابراز خشنودی از ساخت و افتتاح آموزشگاه شهرک asp اظهار داشت: این آموزشگاه با مشارکت های دولتی و اداره کل نوسازی و خیرین احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجید پارسا در ادامه افزود: این پروژه با توجه به مشکلات شهروندان نظیر عدم وجود آموزشگاه، دسترسی آسان و استفاده از مدارس شهرک های اطراف افتتاح شد و کمک شایانی به شهروندان این منطقه خواهد کرد.

این مسئول در خصوص فضای آموزشی این مدرسه تصریح کرد: این مدرسه با زیر بنای یک هزار 454 متر مربع شامل 12 باب کلاس آموزشی وسایر فضاهای اداری، کتاب خانه، نماز خانه و آزمایشگاه راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: این مدرسه از مهر امسال قابل استفاده برای دختران و پسران ابتدایی در دو شیفت مجزا خواهد بود؛ امید است که بتوانیم با مشارکت در ساخت مدارس در شکوفایی ایران اسلامی کوشا باشیم.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار