چهارم شهریور ، روز کارمند

اسلامشهر (پانا) - روز کارمند ، تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای می باشد که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

کد مطلب: ۸۴۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
چهارم شهریور  ، روز کارمند

کارمندان قشر مهمی از جامعه هستند که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

همه ساله در هفته دولت روز چهارم شهریور به عنوان روز کارمند اختصاص می یابد و در این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت ، با تبیین ملاک های انتخاب، کارمندان نمونه به عنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور ، انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.

کارمند به ازای انجام کار فکری در دستگاهی اداری ، حقوق دریافت می‌کند و بناست که به طور درازمدت اشتغال داشته باشد. کارمندان به دو بخش کارمندان دولتی و کارمندان خصوصی تقسیم می‌شوند.

شایان ذکر است ، اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان دولت ، اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمات این قشر شریف و زحمتکش ، ترویج فرهنگ رفتاری و خدمات شخصیت های راستین خدمت به مردم شهیدان ماندگار رجایی و باهنر به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه ، ایجاد روحیه امید و تلاش و نشاط و تشویق مردم به مشارکت در امور و نمایش توان حکومت اسلامی در اداره مطلوب جامعه از اهداف بزرگداشت این روز محسوب می شود.

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار